Subject: Kaubi metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Taavi Kikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 23:01:41 +0300

Tere!

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2024-076 „Kaubi metsaparandusobjekti
rekonstrueerimise projekt“. Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EmowRoWQQstHuVCmlIOHJ9
oBAD8FFQB9KGSuMkDNdEPc0Q?e=3egRhM> 2024-076 Kaubi. Ehitusprojekt_V01

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 7300 310 / 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.